Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Starszy Referent

Symbol oferty
Ogłoszenie o naborze
Jednostka ogłaszająca
Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie ul. Krańcowa 6 21-100 Lubartów
Data ogłoszenia
2025-06-09
Termin składania dokumentów
2025-06-23
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

a)    obywatelstwo polskie,

b)   pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

c)   co najmniej 10 – letni staż pracy, w tym 1 rok pracy w zamówieniach publicznych,

d)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

f)   nieposzlakowana opinia,

g)   znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

h)znajomość regulaminu organizacyjnego Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie,

i) komunikatywność,

j)   rzetelność,

k)sumienność,

l) terminowość,

m) obsługa komputera w zakresie: pakiet biurowy Microsoft Office – Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej, obsługa programu do kosztorysowania NORMA,

n)   obsługa komunikacji elektronicznej z wykonawcami – umiejętność korzystania  z Platformy eZamawiający.

Zakres obowiązków

Świadczenie pracy na zajmowanym stanowisku obejmuje w szczególności:

1.    Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych         zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulaminem pracy komisji przetargowej  w tym:

a)  sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych odpowiednich druków związanych z procedurą zamówień publicznych,

b)   opracowywanie projektów umów,

c) przygotowywanie oraz prowadzenie korespondencji z wykonawcami oraz Urzędem Zamówień Publicznych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

d) przygotowywanie wyjaśnień i zmian dotyczących treści Specyfikacji Warunków Zamówienia,

e)    przyjmowanie i weryfikacja ofert wykonawców,

f)    udział w pracach komisji przetargowych,

g)   obsługa komunikacji elektronicznej z wykonawcami,

h) opracowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,

i)     prowadzenie rejestru postępowań przetargowych,

j) sporządzanie i zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie i w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000 złotych netto,

k)   sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,

l) przygotowywanie zarządzeń w zakresie powoływania komisji przetargowych do przeprowadzenia postępowań z zakresu zamówień publicznych,

m) współdziałanie z innymi pracownikami Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie oraz obsługą prawną w sprawach związanych z procedurami zamówień publicznych,

n) kontrola realizacji zobowiązań powstałych w wyniku udzielonych zamówień na podstawie ustawy – Prawo zamówień publicznych,

2.        Planowanie i rozwój sieci drogowej.

3.     Opracowanie wspólnie z innymi działami rocznych i perspektywicznych planów budowy i przebudowy dróg oraz we współpracy z Działem Utrzymania bieżących planów remontów dróg.

4.     Zawieranie umów na wykonanie robót zleconych, usług – w tym wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg i zakup materiałów.

5.       Sprawdzanie przychodzącej do Zarządu dokumentacji projektowo-kosztorysowej  w ramach zawartych umów.

6.     Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za roboty zlecone, usługi i zakupione materiały.

7.        Kontrola realizacji robót zleconych.

8.   Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowej na roboty zlecane innym podmiotom i wykonywane siłami własnymi, prowadzenie ewidencji tych postępowań.

9.      Współpraca z organami nadzoru budowlanego i wydziałów architektury w zakresie spraw związanych z prowadzeniem robót budowlanych.

10.    Udział w przedmiarowaniu robót, ocenie wizualnej nawierzchni dróg przewidzianych  do remontu.

11.    Kontrola postępu robót drogowych w zakresie jakości, terminowości i zgodności
z zatwierdzoną dokumentacją projektową, normami, wymogami technicznymi, zawartą umową oraz zapewnienia warunków przestrzegania zasad ochrony środowiska.

12.  Bieżące kontrole realizacji zadań rzeczowo-finansowych w ramach przydzielonych limitów.

13.    Załatwianie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących spraw prowadzonych przez dział.

14.    Współpraca przy wdrażaniu usprawnień organizacyjno-technicznych.

15.    Prowadzenie sprawozdawczości i analiz z zakresu działu.

16.    Przygotowywanie i klasyfikacja dokumentacji archiwalnej zgodnie z jednolitym wykazem akt w zakresie działania komórki.

Wymagane dokumenty

a) list motywacyjny zawierający pisemne zgłoszenie udziału w naborze opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata, 

b)   życiorys (cv),   

c)    kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

d)   kopie świadectw pracy potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy,

e)    kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

f)    wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,    

g)   oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe z jednoczesnym zobowiązaniem się do dostarczenia  zaświadczenia  z Krajowego Rejestru Karnego w przypadku nawiązania stosunku pracy o stanie zdrowia pozwalającym  na wykonywaniu  pracy  na stanowisku urzędniczym o braku zakazu pełnienia funkcji związanych  z dysponowaniem środkami  publicznymi.      

h)  oświadczenie: o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych zawartych we wszystkich dokumentach o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady /UE/ 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE /ogólne rozporządzenie    o ochronnie danych /”,

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie może dodatkowo przedłożyć dokumenty potwierdzające umiejętności i osiągnięcia zawodowe, świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz dokumenty stanowiące podstawę         do korzystania ze szczególnych uprawnień w zakresie stosunku pracy.

Warunki pracy

Umowa o pracę w wymiarze 1 etat.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowychw Lubartowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia był  wyższy  niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie (II piętro, pok. 14)  lub przesyłać na adres ZDP w Lubartowie ul. Krańcowa 6, w zamkniętych kopertach zaadresowanych na Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie, z dopiskiem: „nabór na stanowisko Starszego referenta w Dziale Budowy i Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lubartowie”, w terminie do dnia 23 czerwca  2025 r. do godziny 10 00.  

Informacje związane z naborem udzielane są w dniach i godzinach pracy ZDP pod numerem telefonu  81 854 33 00.

Oferty, które nie będą składane w zamkniętych kopertach zaadresowanych na jednostkę z dopiskiem o treści określonej w ogłoszeniu o naborze lub oferty, które będą składane 
w ZDP po upływie terminu do składania ofert, nie zostaną przyjęte przez pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie.

Oferty przesłane drogą pocztową, które nie spełniają ww. warunków formalnych, a także oferty przesłane drogą pocztową, które zostaną doręczone do Zarządu Dróg Powiatowych
w Lubartowie po upływie terminu do składania ofert, komisja przeprowadzająca nabór pozostawi bez rozpatrzenia i włączy do akt dokumentujących przeprowadzenie naboru. Komisja przeprowadzająca nabór po zapoznaniu się z ofertami złożonymi przez kandydatów na wolne stanowisko, które zostały złożone w ustalonym terminie i spełniają warunki formalne, dokona oceny tych ofert pod kątem ich zgodności z niezbędnymi wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze, a następnie zaprosi kandydatów dopuszczonych do kolejnego etapu naboru na rozmowę kwalifikacyjną w terminie i miejscu podanym w zawiadomieniu.

Informacja o wyniku przeprowadzonego naboru upowszechniona będzie niezwłocznie na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie i w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych https://zdplubartow.bip.lubelskie.pl/

 

Załączniki
  • pdf 45,2 KB pobrano: 23 razy
  • pdf 35 KB pobrano: 14 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Jaworski
    Dodano do BIP dnia 09-06-2025 14:27:40